دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

Rate this post

افزایش مصرف روزانه برق در فصول مختلف سال بار فراوانی را بر شبکه تحمیل می‌کند. از سوی دیگر بالا رفتن تعرفه بهای برق هزینه های هنگفتی را متحمل مصرف کنندگان به ویژه صنعتگران نموده است. یکی از ماشین آلات پرکاربرد کارخانجات شرینک پک است که برای بسته بندی برق زیادی مصرف می کند. کالاها از گذر تونل حرارت دهی این دستگاه بسته بندی می شوند. نایلون شرینک پک در معرض حرارت دچار انقباظ شده و بسته بندی را شکل می دهد. برای اینکه روکش ها چار شرینک و جمع شدگی شوند نیاز به حرارت زیادی دارند که المنت های تعبیه شده در تونل ماشین وظیفه این کار را دارند. المنت های برقی تلفات انرژی بسیار زیادی دارند.

تونل دستگاه شیرینگ پک
تونل دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ گازی

با توجه به اهمیت هزینه برق و توجیه اقتصادی آن مشتریان به دنبال دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز هستند که هم از نیروی برق و هم سوخت فسیلی گاز برای تامین حرارت تونل استفاده می کند. حرارت در تونل گازی کاملا قابل کنترل است و با شیر تنظیم مقدار دمای مشعل ها تعیین می گردد. دستگاه شیرینگ گازی به راحتی با اتصال به گاز شهری انرژی خود را تامین می کند و از نظر ایمنی نیز مطمئن است.

> همچنین بخوانید: دستگاه شرینک پک تونلی

از دیگر مزیت های دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز رسیدن به دمای مورد نظر در حداقل زمان و ماندگاری بیشتر این دما است. المنت مدت زمان بیشتری برای تامین مقدار گرمای مورد نظر نیاز دارد، در ثانی بعد از رسیدن به نقطه دمای مورد نظر به خاطر ظرفیت گرمایی کمتر المنت ها و کمتر بودن سطح گرمایش، فوری دمای خود را از دست داده و دوباره شروع به مصرف برق برای تامین حرارت تنظیم شده می کند. اما در نمونه گازی بخش حرارت دهی چون از شبکه های متعدد تشکیل شده ضمن گرمایش سریعتر، پایداری دمایی بسیار بالاتری دارد.