دستگاه شرینک پک تونلی

دستگاه شرینک پک تونلی

Rate this post

انواع دستگاه شرینک پک

ماشین آلات شرینک بر پایه دو گونه تونلی و شرینک پک کابینی طراحی و تولید می شوند.

  • شیرینگ تونلی دارای محفظه پخت فیلم شرینک پک است. بسته از روی دستگاه تسمه نقاله حرکت داده شده و وارد این منطقه حرارتی می شود تا نایلون جذب شده و بسته بندی شفافی را شکل دهد. محفظه پخت یکی از بخش های اصلی دستگاه شرینک پک تونلی به شمار می رود از این رو دیواره های آن برای جلوگیری از هدر رفت گرما به کمک پشم سنگ عایق کاری می شود.
  • شرینک پک کابینی برای محیط ها و پیشه های کوچک مانند بسته بندی شیرینی در قنادی ها یا بسته بندی کتاب در چاپخانه ها کاربرد دارد. در این ماشین چیزی به نام کوره پخت وجود ندارد و محفظه حرارت مانند ماکروفر، حرارت ایجاد می کند و بعد از جمع شدن نایلون شرینک، درب دستگاه باز شده و بسته خارج می شود.

> همچنین بخوانید: دستگاه بسته بندی توزین دار چیست

محفظه حرارت دهی شیرینگ پک

شیرینگ دوگانه سوز

همه انرژی مصرفی ماشین شرینک پک صرف حرارت دهی در تونل می شود. نیروی مورد نیاز این بخش به کمک تابش حرارت توسط المنت یا مشعل گازی انجام می گیرد. با توجه به گرانی تعرفه برق نسبت به گاز، مشتریان تماسل بیشتری به دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز پیدا کرده اند. نحوه تامین حرارت دهی در این ماشین هم به صورت برقی و هم به صورت شعله های آتش است.

المنت در تونل شیرینگ پک

دستگاه شرینک پک تونلی یکی از تولیدات اصلی شرکت پدیدار ماشین است. دستگاه شرینک پک اتوماتیک، دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک، دستگاه لیبل شرینک، دستگاه شرینک پک بغل دوخت و دستگاه شرینک جک پارویی از مدل های تونل دار تولید شده در این مجموعه به شمار می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.