کشش اولیه (Pre-Stretch) در دستگاه استرچ پالت

کشش اولیه (Pre-Stretch) در دستگاه استرچ پالت

Rate this post

نگهداری محصولات و قطعات که روی پالت چیدمان می شوند به کمک دستگاه استرچ پالت انجام می شود. پالت پیچی سبب می شود محصولات در هنگام جابجایی ریزش پیدا نکنند و محکم در کنار یکدیگر قرار گیرند.

با توجه به افزایش قیمت محصولات پتروشیمی و به تبع آن بالا رفتن قیمت مواد پلاستیکی، یکی از مشکلات کارخانه ها و تولیدی ها مصرف نایلون استرچ پالت است.

Pre-Stretch در دستگاه استرچ پالت

به منظور کاهش هزینه ها در مصرف فیلم استرچ قابلیتی به بخش نگهداری این فیلم در دستگاه استرچ اضافه شده است که توسط سه غلطک تعبیه شده، این فیلم دچار کشیدگی می شود. مقدار تنظیم کشش قابل انتخاب است که رابطه مستقیم با کیفیت، جنس نایلون و نوع بسته بندی دارد. اگر نایلون ها کیفیت مطلوبی داشته باشند تا ۳ برابر طول اولیه خود کشسانی خواهند داشت. این نایلون ها از Polyethylene تولید می شوند.

pre-stretch در دستگاه استرچ پالت

> همچنین بخوانید: نایلون استرچ پالت

حال با بک محاسبه ساده به عمق کاربرد پیش کشش پی خواهید برد. برای مثال پایانه مسافری را در نظر بگیرید که هر هفته ۵ رول ۱۰۰۰ متری از نایلون استرچ مصرف می کند. یعنی در ماه ۲۰ عدد از این رول ها را برای بسته بندی در دستگاه استرچ پالت فرودگاهی مصرف می کند.

اگر دستگاه استرچ پالت این کارگاه قابلیت Pre-Stretch داشته باشد و تنها با فرض کشش نایلون ها به میزان ۲ برابر را حساب کنیم، این پایانه به جای مصرف ماهینه ۲۰ رول ۱۰۰۰ متری، تنها ۱۰ رول برای استرچ مصرف خواهد کرد. این میزان در ماه های آینده و در یک سال بسیار قابل توجه خواهد بود که صرفه اقتصادی فراوانی به همراه خواهد آورد.

گروه تولیدی پدیدار ماشین اعلام می دارد که همه ماشین آلات استرچ پالت این مجموعه مجهز به Pre-Stretch به منظور کاهش هزینه های مواد مصرفی است. از جمله ماشین آلاتی که در این مجموعه از این قابلیت بهره می برند می توان به دستگاه استرچ پالت دروازه ای، دستگاه استرچ پالت حرارتی، دستگاه استرچ فرودگاهی، دستگاه استرچ پالت صفحه گردان اشاره داشت. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دستگاه با شماره های مندرج در وب  سایت تماس حاصل فرمایید.