پولیش حبوبات چیست

پولیش حبوبات چیست

Rate this post

حبوبات به دانه های خوراکی مانند نخود، لپه، عدس و لوبیا گفته می شود که سرشار از کربوهیدارت و کلسیم و آهن هستند. در اصطلاح این مواد بُنشن نیز نامیده می شوند. طبیعتا زمانی که این محصولات از باغ ها چیده شوند دارای کثیفی، غبار و لکه های مختلفی هستند. تصور کنید قصد خرید چنین محصولاتی را دارید. آیا حاضر به خرید کالایی هستید که مقادیر زیادی خاک و لک به همراه دارد؟ سلیقه مشتری در طول دوران تغییرات زیادی کرده و با توجه به افزایش بهای کالاها، مردم امروزه به دنبال محصول تمیز و لوکس هستند.

دستگاه پولیش حبوبات

برای جلا دادن و یک دست نمودن این محصولات از دستگاه پولیش حبوبات استفاده می کنند. این ماشین همانند فرچه واکس زنی بُنشن ها را تمیز و براق نموده و آماده بسته بندی می کند. حتما توجه داشته باشید که مشتری محصول براق و تمیز را به بهای بالاتری می خرد که این یکی از ویژگی های پولیش نمودن حبوبات است. جلوگیری از کدر و تیره شدن بسته بندی نیز از حسن های مهم پولیش و جلا دهی حبوبات است. لازم به ذکر است که پولیش کاری بدون آب و رطوبت صورت می گیرد تا محصولات خیس و افزایش وزن پیدا نکنند.

> همچنین بخوانید: دستگاه بوجاری چیست؟

از طرفی جدای زیبایی ظاهری محصول، یکی از ویژگی های محوری پولیش کردن حبوبات افزایش ماندگاری  محصول است. یقینا لوبیایی که دارای سطح تمیز است از محصول مشابه با خاک آلودگی که امکان انتقال آلودگی بسیاری دارد ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

گروه پدیدار ماشین در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات پولیش حبوبات (دستگاه پولیش لوبیا، دستگاه پولیش بنشن) فعالیت می کند. لطفا در صورت نیاز به مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های شرکت تماس بگیرید.