دستگاه بسته بندی توزین دار چیست

دستگاه بسته بندی توزین دار چیست

Rate this post

در کسب و کار بسته بندی، متوجه خواهید شد که بسته بندی تنها پرکردن محصول درون پوشش نیست. شاید درباره انواع پرکن ها شنیده باشید و بخواهید بدانید که ماشن آلات توزین دار چگونه کار می کنند.

دستگاه‌ بسته بندی توزین دار چیست

ماشین های بسته بندی با مکانیزم وزنی یا در اصطلاح توزین دار، حبوبات را در لفاف های شفاف بسته بندی می کنند. میزان تغییر وزن به کمک صفحه نمایش HMI قابل تغییر است. چیزی که در این بین اهمیت دارد سرعت بسته بندی و دقت آن است. دستگاه بسته بندی توزین دار با حداکثر دقت و حداقل تلرانس بسته ها را از مواد تعیین شده پر می کنند. می بایست توجه نمود که در صورت وجود خطای فاحش و خارج از محدوده تلرانس در پر کردن، با توجه به حجم انبوه مواد بسته بندی شده، تولید کننده یا حتی خریدار متضرر خواهد بود.

دستگاه‌ بسته بندی توزین دار می تواند به صورت تک یا چند توزینه باشد. یعنی مواد مختلف به کمک یک دستگاه در آن واحد بسته بندی شود. نرخ سرعت با توجه به تعداد سری های پرکن متفاوت است.

> همچنین بخوانید: مزایای بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه بسته بندی دو توزین

سرعت بسته بندی در دستگاه بسته بندی دو توزین حدودا ۱۵ الی ۲۵ بسته در دقیقه خواهد بود. برق مصرفی به صورت تک یا ۳ فاز است. انواع حبوبات، غلات و خشکبار مانند آجیل و مواد گرانولی و … امکان بسته بندی با این دستگاه را دارند.

دستگاه بسته بندی چهار توزین

دستگاه بسته بندی چهار توزین توانایی ۲۰ الی ۳۰ بسته در دقیقه را دارد. بسته بندی چهار توزین به سیستم پی ال سی، مانیتور لمسی، سیستم عیب یاب اتوماتیک مجهز شده است. بسته ها از اوزان ۲۰ تا ۲ کیلوگرم با نهایت دقت امکان پر شدن با این ماشین را دارند.

دستگاه بسته بندی چند توزین

کاربرد دستگاه بسته بندی توزین دار

کیسه های کوچک خشکبار مانند فندق و پسته ، بسته های لپه و چای، مواد گرانولی خوراکی مانند شکر یا گرانول های شیمیایی مثل پودرهای شوینده دستی و ماشینی به کمک ماشین های توزین دار وزن کشی و بسته بندی می شوند.

این دستگاه با انواع لفاف های بسته بندی مانند: پلی استر، سلفون صدفی و فویل آلومینیوم سازگار است.

ویدیو عملکرد دستگاه بسته بندی چهار توزین

گروه تولیدی پدیدار ماشین در راستای تامین ماشین آلات بسته بندی خود، تولید انواع پرکن توزین دار را در برنامه خود گنجانده است. از این رو انواع دستگاه پرکن تک توزین، دستگاه پرکن دو توزین و دستگاه پرکن چهار توزین جز محصولات مهم این شرکت محسوب می شوند. لطفا برای دریافت مشاوره و درخواست دستگاه با مجموعه ما در تماس باشید.